Alla inlägg den 22 november 2007

Av Maria - 22 november 2007 15:57

Rapport från gårdagens träning: Jättejobbigt. Men kul. Och framförallt skönt efteråt. Vi körde löpstegen åt andra hållen, dvs 1-2-3-4-5-4-3-2-1 varv, Kerstin fick dra och jag hängde efter i baksuget ;-)


Körde längsta intervallen (1000m) på 3.58, det kan vara första gången jag går under 4 min på en kilometer? Sen var benen som trästockar men vi körde hårt hela stegen ut. Kände mig rätt mör när jag lade mig i soffan den kvällen.


Idag blir det ett pass på gymmet, det är kul tycker jag när man kört mycket kondition ett par dar. Och framförallt har dom en varm, skön bastu...

Av Maria - 22 november 2007 15:51

... jag önskar mig mer tid för att utveckla Projektet. Snälla. Vi har just haft möte med biståndshandläggaren och vi har ju så bra idéer om hur vi ska utveckla vårt samarbete, men så hinner vi knappt testa det!!! Det är frustrerande, när vi kommit igång och hunnit testa lite och vill gå vidare så är det dags att börja fundera på hur det ska utvärderas.. Projektet kommer inte till sin rätt, det kommer inte synas hur bra det egentligen är...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards