Alla inlägg den 7 december 2007

Av Maria - 7 december 2007 19:52

Nämnde tidigare att min kamera inte funkar som den ska, eller inte alls för att vara exakt. Var hos expert och frågade vad det kunde kosta att laga den, och det var INTE glada nyheter.. så här kommer ytterligare en bild från i somras, för det lär dröja en stund till innan jag knäpper nya bilder...


Den här är från i somras när jag och Danne var nere i Töreboda hos Jocke ett par dagar.  

Av Maria - 7 december 2007 19:44

Jaha, så var det helg igen =) Denna helg fylls med Julmarknad på skansen med vännerna från plugget, 50-års fest följt av glöggfest och avslutas med julbak. Däremellan två springpass, tänkte köra intervallpasset i morgon (eftersom jag skolkade i onsdags..) och långpass på söndag. Tack mamma och pappa för den gen som gör att jag aldrig någonsin blir bakis efter en kväll på stan =)


I morse var jag ute 45 minuter i Vilsta innan jobbet, i regnvädret.. ser lite dystert ut för de som önskar en vit jul, hoppas det är bättre i Ljustorp.


Och för att fullfölja rubriken, idag blev det klart med nya jobbet. Det blir Fröslunda vårdcentral den 7 januari och 6 månader framåt, så nu är julen lugn! Känns riktigt bra, en utmaning för mig och möjlighet att utvecklas om jag tar chansen. Fick dessutom lite påökning på lönen, inte mycket men ändå... och så får jag fortsätta med alla fritidsaktiviteter jag dragit igång i E-tuna, var inne hos Hans på MestUte i går och kollade ut vad jag ska köpa för skridskokarriären.  

Ovido - Quiz & Flashcards