Alla inlägg den 14 december 2007

Av Maria - 14 december 2007 11:28

vill bara passa på att hylla brorsan innan jag åker.


Som jag skrivit om tidigare utmanade jag och Mattias honom genom att anmäla honom till Gbg-varvet. Nu har Jocke i sin tur utmanat alla sina kunder så den som slår honom på varvet får en gratis skoning till sin häst! Det tycker jag är rätta takter =)


Av Maria - 14 december 2007 11:07

japp, nu bär det av mot dalarna. Som vanligt fattar jag inte hur jag ska få med all packning, och framförallt inte hur det kan bli så mycket packning?? Fast det ska vara kallt i Sälen har jag hört så jag tog med både en och två extra tröjor.. och skidor, pjäxor och stavar är ju inte direkt smidiga att stoppa ner i en väska heller.


Vilade igår så nu jag redo att köra i helgen, tänkte hinna med ett pass ikväll på kanske en mil. Sen blir det nog två pass lördag och söndag.. vad gäller upplägg av pass, dvs intervaller, längd osv känns dock som det är av mindre betydelse, jag kommer antagligen bli så mör ändå under helgen så det räcker till..


Ses på måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards