Alla inlägg den 21 december 2007

Av Maria - 21 december 2007 13:49

Blev en friskvårdstimme innan lunchen idag, drygt 7km.. man kan inte kalla det snö men det är iaf vitt av all frost ute, så liite stämningsfullt var det ute i skogen. Tog ingen exakt tid med ungefär 40 minuter var jag nog ute. Nu sitter jag mest och väntar på att brorsan och Leo ska komma och hämta mig, sen åker vi till Kallhäll och i morgon fortsätter vi mot Sundsvall där farmor väntar med lunchen! Favorit-farmor som jag pratade med på msn härom dagen =)



Av Maria - 21 december 2007 09:32

Jaha, så var det dags att avsluta inför julledigheten. Marie jobbade sista dagen igår, så det är lite tomt på kontoret idag. Skön fredags-jul-snart ledigstämning, spelar sr:s radiokanal "Bjällerklang" och önskar alla jag träffar en god jul. Ytligt eller trevligt, folk brukar ha olika uppfattning om detta, men jag tycker det är en rätt onödig disskussion. "Man skickar ju inte kort till varann annars så varför göra det bara för att det är jul?". Jo, för att det är trevligt. Felet är ju inte att man skickar kort till jul, utan att man inte gör det annars. Men jag vill tipsa alla att skriva en eller två mer personliga rader på kortet förutom "God Jul och Gott Nytt År önskar..."

(Iof har inte jag åsiktsrätt i frågan eftersom jag inte skickar kort själv, men det är helt enkelt för att jag liksom inte tänker på det.. men jag ska bättra mig, nästa år kan alla vänner se fram emot ytterligare ett kort att lägga i högen)



Av Maria - 21 december 2007 09:31

Har man sett på maken!

Endast tomten är...

i vaken eller naken eller bar om baken

eller visar staken eller huvudsaken är att han

är vaken den kraken så han kan göra nåt åt saken!


Ovido - Quiz & Flashcards