Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Maria - 11 januari 2008 21:48

Efter en vecka full med nya intryck och lärdomar blev så tillslut helg igen! Har helt enkelt inte haft tid att skriva här, eftersom jag saknar internet i lägenheten i eskilstuna och på jobbet har den lilla skallen minst sagt varit fullsmockad med annat. Men det är kul, jag har lärt mig massor. En såndär liten skräck jag har svårt att släppa nu är att mina patienter inte kommer bli bättre... ett första besök och även ett andra och kasnke ett tredje är ok utan att det händer så mkt, men sen vill de ha rsultat de där jäkla patienterna.. aja, nu ska jag inte gå händelseran i förväg, de kanske är starka och friska allihopa nästavecka ;-)


Lite tänings resumé: Måndag- F&S jogging + gym. Tisdag- ett medel/styrkepass på F&S, en superstark liten glad tjej som ledde passet gjorde det kul tom för en anti-gympare som mig. Verkligen fokus på styrka och inte massa studs hit och dit. Sällan har mina armar skakat så mycket. Onsdag- Vilsta IK, vi måste slagit något slags deltagarrekord på träningen, säkert över 30 stycken där. En kompis Anders från F&S som jag lurade dit. Verkar som han kommer tillbaka till och med =). 5000m körde vi, 21min 45 sek tog det. Helt ok. Torsdag- åkte lite skridskor på isstadion. Skönt, lugnt. Fredag vila! Guitar He´ro, glass och banan.


I morgon blir det långpass!


Ha det gott!

Skapa flashcards