Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Maria - 19 januari 2008 17:18

Vill man av någon anledning som jag inte kan komma på se vilka rundor jag springer på karta, så gå in på www.jogg.se och sök efter Maria Carlsson i Järfälla. Man måste dock registrera sig för detta, men det kostar inget och så kan ni ju då själva rita upp era rundor och få sträckan på dem!

Av Maria - 19 januari 2008 09:01

Jag tror jag ska skriva in mina löpresultat i mitt CV... för vad säger det inte att man sprungit 3 lidingölopp, 1 maraton, 1 halvmaraton och x antal kortare lopp? Vad krävs om inte tålamod, målmedvetenhet, kämparglöd, uthållighet, god planeringsförmåga, disciplin mm? Lägg där till att jag har god kondition, få sjukdagar, gott humör, ej i riskgruppen för depression och allt annat som löpningen ger mig rent fysiskt....


Veckan som gått har hittills innehållit ett pass med F&S som jag ledde, och som vanligt missbedömmer jag tidåtgången och de stackar joggarna får springa lite längre än vanligt... =/ aja, ett bra pass för egen del blev det ;-) Sen vilade jag i tisdags, onsdag var det först buggkurs! och sen träning med klubben. 3 x 2000 m, tiderna blev 8.31, 8.32 och 8.35 Torsdagen tillbringades i en väns soffa med semla i handen.. åh vad den satt bra. Fast jag hann med en sen joggingrunda mellan 21-22 när jag kom hem, en skön joggingtur i lagom fart. Igår var det party, och nu är det dags för långturen! Ska se efter i träningsdagboken, man jag tror långpasset är uppe i 1h 50 min nu.. ute är det regn och blåst, ser inte så himla skönt ut...



Ovido - Quiz & Flashcards