Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Maria - 1 mars 2008 07:53

Igår köpte jag nya skor. Igen. Men det var dags, mina gamla Saucony trotjänare har verkligen gjort sitt. Så för att bibehålla min optimala skouppsättning bestående av två par stabila träningsskor (ett par i E-tuna och ett i Kallhäll), ett par lättare "tävlingsskor" och ett pr terrängskor, gjorde jag och Jens igår ett besök på löplabbet kungsgatan. Jag var rätt inne på att köpa Asics Gel 1130, men så plockade han fram två andra alternativ. Valet föll tillslut på ett par New Balance-dojor (se bilden), vilket känns lite chansartat då mina erfarenheter från märket är 0,0..


Får se om jag testar dem idag, mina planer på att vara frisk har inte riktigt hållits, fortfarande rinner alltför mkt snor från näsan. Men kanske det blir bara en liten sväng för att känna på dojorna under förmiddagen!

Av Maria - 1 mars 2008 07:46

För er som gillar Matt Damon och Ben Afflek kommer här två riktigt sköna videor ;-) Det är alltså två TV-profiler som har varsin show och som dessutom är ett par som har satt ihop det här.

Börja med denna:

http://www.dailymotion.com/video/x48f4k_ifmd_people


Och kolla på svaret här:

http://www.youtube.com/watch?v=j_pFTAY7MF8


Se och njut!

Av Maria - 1 mars 2008 07:40

Hur kan man låta bli att älska denna pojke? Många säger att de ser på melodifestivalen för att se på Björn, men för er som inte pallar det där andra tjafset mellan hans framträdanden ger jag er detta!

Ovido - Quiz & Flashcards