Alla inlägg den 20 april 2008

Av Maria - 20 april 2008 07:45

Efter en smärtfri ankomst till världsmetropolen Eskilstuna tog vi gott om tid på oss. Lite slitna efter nattens strapatser kändes rekordtider långt borta, men likväl fanns en viss förväntan där när vi bytte om och småjoggandes tog oss över kullen till Vilsta. Jättekul att träffa klubbkamraterna, har ju inte vart på träningen på ett par veckor nu. Nå, starten gick och fältet på drygt 50 löpare rusade iväg. Kändes inte som om dt gick så fort, benen var lite tunga men ändå ok. Tänkte lite att jag springer på allt vad jag kan så får jag se hur länge jag orkar. 


Men jag orkade, och det gick fortare än vad det någonsin gjort tidigare. Med sekundrarna på min sida tog jag mig under den lite speciell 45min- gränsen (44:57), vilket gav mig en tredje plats. Hon som vann gjorde det på 37! minuter. Där har man nått att jobba på..


Jag är såklart asnöjd, och ffa taggad som f****n att köra hård nu fram till Gbg. Nu väntar frukost med nybakt bröd, sen blir det islandshästridning idag under strålande sol =)

Ovido - Quiz & Flashcards