Alla inlägg den 28 april 2008

Av Maria - 28 april 2008 07:19

Idag ska jag alltså på FaR-utbildning här i Sthlm, kl 9 i Klara Salen. Klockan är nu 7.20, jag har ätit frukost i lugn och ro, tagit en lång dusch, surfat lite och bara haft en lugn och skön morgon. Sån skillnad mot mina vanliga måndagar när klockan ringer 5.00 och jag har 27 minuter på mig innan tåget går.. himla mysigt att kunna säga "puss och hej, och vi ses ikväll", till J när han gick till tåget och inte "ha en bra vecka, vi ses nästa helg"... en vacker dag ska jag bo och jobba på samma ställe.


Ser mkt fram mot dagen, en av få gånger (läser chefen detta?) jag är på utbildningsdag där faktiskt förväntan över innehållet är större än glädjen att få vara från jobbet en dag ;-)


FaR= Fysisk aktivitet på recept. I like.


Ovido - Quiz & Flashcards