Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Maria - 6 mars 2009 22:12

Förhoppningsis blir det ett långpass till Tyresö i morgon på ca 26 km. Här är rundan utritad: http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=113931

Av Maria - 6 mars 2009 18:45

Den som väntar på något gott... Idag var jag förbi hos MestUte för att hämta mina nya terrängdojjor, och jag ska säga att det var med lättnad jag stoppade ner foten och kände hur den passade perfekt i skon. Tog en joggingtur med detsamma, och jag kommer aldrig att ta dem av mig. Jag ska sova med dem på. Kan bli lite grusigt i sängen, men så får det bli. Jag är kär, igen.


"Designed for the off-road runner who wants exceptional fit, performance and breathability, the Mountain Masochist is lightweight and responsive with killer traction. Waterproof/breathable GORE-TEX® insert keeps feet dry through rain and mud."

Skapa flashcards